اجاره ويدئو پروژكتور اجاره ويدئو پروژكتور .

اجاره ويدئو پروژكتور

اجاره ويدئو پروژكتور - ويدئو پروژكتور ها از چه كابل هايي پشتيباني مي كنند؟

• ارتباط از طريق USB:
تكنولوژي ارتباط سريع از طريق USB در ويدئو پروژكتورها تصاوير را در عرض چند ثانيه به نمايشگر انتقال مي‌دهد. در اين حالت تنظيم اوليه اي وجود ندارد و مشكلات سختي استفاده از كابل VGA و يا زدن كليدي براي جابجايي تصوير وجود ندارد.
• نمايش عكسها بدون كامپيوتر:
اين امكان به شما داده مي‌شود كه بدون كامپيوتر، يك دوربين ديجيتال يا فلش مموري را به ويدئو پروژكتور وصل نموده و عكسها را به صورت اسلايدي نمايش مي‌دهد. تمامي فرمتهاي عكس نيز قابليت پخش دارند.
• USB:
با استفاده از اين روش مي‌توان در حالت نمايش بدون جداسازي وسيله، آن را جدا نمود. دستگاههاي USB داراي شناسايي خودكار بوده و اتصال آنها به ويدئو پروژكتوربسيار راحت است.
• HDMI:
بسياري از رايانه هاي قابل حمل، پخش كننده‌هاي بلوري و پخش كننده‌هاي ديگر، داراي پورت HDMI بوده و به شما اجازه مي‌دهند تا تصوير و صدا را با كيفيت بالا از طريق تنها يك كابل انتقال دهيد.
• پورت نمايش:
اتصال پورت نمايش يك روش ساده و با با پهناي باند بالاست كه به شما اجازه مي‌دهد كه صدا و تصوير را از طريق يك اتصال كوچك برقرار كنيد. طراحي آن بدين گونه است كه بيشتر دستگاهها از قبيل كامپيوترها، مانيتورها و تلويزيونها را به دوربينهاي ديجيتال، پخش كننده DVD و ساير دستگاهها متصل كند. پورت نمايش همچنين مي‌تواند با تكنولوژيهاي قديمي نيز با اشتفاده از مبدل كار كند. اين روش با VGA، DVI و HDMI سازگار است.
۵٫چطور تصوير صافي را بر روي پرده ويدئو پروژكتور تنظيم كنيم؟
در بعضي مواقع تصوير شما بصورت ذوذنقه اي نمايش داده مي شود كه براي رفع اين مشكل با استفاده از دكمه ي Keystoneكه تقريبا در تمامي ويدئو پروژكتور ها وجود دارد مي توانيد تصوير خود را اصلاح كنيد.
شما با كمك اهرم ZOOMكه بر روي لنز دستگاه مي باشد مي توانيد تصوير خود را در اندازه دلخواه تنظيم نموده و بزرگ و كوچك نماييد.
بعضي مواقع تصوير شما كدر و نامطلوب بوده شما با استفاده از اهرم فوكوس كه در كنار لنز دستگاه مي باشد مي توانيد تصوير مورد نظر خود را تنظيم نماييد.
گاهي اوقات ممكن است تصوير شما به صورت مورب نمايش داده شود براي رفع اين عيب با استفاده از دكمه Horizontal Keystoneميتوانيد تصوير خود را تنظيم نماييد.
اگر قصد داريد ويدئو پروژكتور را بر روي ميز قرار دهيد حدالامكان سعي كنيد سطح مورد نظر صاف و تراز باشد در غير اين صورت مي توانيد با استفاده از پيچ هاي تنظيم زير دستگاه،دستگاه خود را تراز نماييد.
زماني كه شما ويدئو پروژكتور را به سقف وصل مي كنيد در ابتدا ممكن است تصوير را بصورت وارونه وار مشاهده كنيد.با توجه به اهميت اين مورد و اين موضوع كه تنظيمات اين بخش در برند هاي مختلف متفاوت است آموزش اين بخش را در پستي جداگانه توضيح خواهيم داد.


برچسب: اجاره ويدئو پروژكتور، اجاره ويديو پروژكتور، كرايه ويدئو پروژكتور، اجاره ويدئو پروجكشن، اجاره ديتا پروژكتور، اجاره ويدئو پروژكتور تهران، اجاره پرده نمايش ويدئوپروژكتور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۰۱:۰۰ توسط:iranrenter موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :